Powered by
PROOF_2014_RGB_Black.png
HR Academy is een merk van
MindCampus B.V
Partners
Logeion logo
NVP logo.png
Blijf op de hoogte

Case Lidl: verhoog je engagement op basis van data 

Goed werkgeverschap begint bij luisteren naar je medewerkers. Hoe kom je te weten wat er werkelijk speelt op de werkvloer in een grote organisatie als Lidl? Door in de eerste plaats landelijk onderzoek te doen op, aangevuld met regelmatige kleine lokale metingen. Het Employee Engagement Team van Lidl kan aan de hand van deze data goed inzoomen op de wensen en behoeften van de medewerkers. Op basis van de feedback werkt Lidl continu aan verbeteringen. Binnen de afdeling HR wordt dit vertaald naar uiteenlopende programma's die passen bij goed werkgeverschap, van een Jong Lidl club & een klankbordgroep tot een Stoppen met roken-programma en fysiotherapie. Aan de hand van hun employee journey geeft Lidl je een kijkje in de keuken. 

Buttons_Tekengebied 1 kopie 2-min.png